Khamis, 10 Mac 2011

Contest Si Manjaku Comot Tapi Comel by SayangkuZie

salam...saya dh join contest ni tau?itupun atas tunjuk ajar sifu saya mamayatie..hehehe..nk join silala
                                                                         join

saya berani mempertaruhkan gambar haikal yg sangat comot sampai ke kaki..hehehe
 nama anak: mohd kasyfi hayqal
umur: 2 tahun
nama ibu: herdalina

mummy nak  tag semua follower mummy untuk join yer...sudi-sudikanlah..hehehe

5 ulasan:

cik syira berkata...

ala mummy, sy tak boleh nak join la sebab tak cukup syarat..kahwin pun belum, apatah lagi anak..hehe..
all da best mummy!!hehe

mummy2k berkata...

hehehe..thanks syira...btw,anak sedara pun boleh..

MamaYatie berkata...

nape tak tinggalkan link dekat n3 contest tu? penganjur tak dpt track mung..aku dah cek mmg takder

mummy2k berkata...

rasanya dh tinggal hari tu...

Zie berkata...

Ok diterima... ha ni baru dapat...tq sudi join..
good luck t saya update..