Jumaat, 22 Julai 2011

sama ker?

versi tersenyum

versi selamba+poyo.
salam kawan2 semua....
jumaat memang heaven kan?rehat yang panjang..bolehla menapak ke jalan TAR mencari tudung barang sekodi dua..hahaha..ade hati ujung2 bulan camni...duit oh duit,hadirla kau dalam walletku...motip???
kawan2..tengokla gambar di atas..hehehehe..poyo jer...abaikanla muka mummy yang xsemenggah tu...mummy cuma nak tanya,sama ker muka haikal ngan mummy?mummy puas telek,tapi xrasa pun sama..demi untuk meleraikan kekusutan mummy ni,kawan2 tolongla mengenalpasti di mana kesamaan kami..hehehe..kusut konon..keje berlambak pun xderla kusut camnih...tapi mummy rasa cam bangga gak pun ader bile orang kata muka kami sama..yerla,anak mummy mestila sama ngan mummy kan?bukan begitu,bila tengok hadiff,orang tanya seploh kali anak mummy ker tu?mentang2 hadiff putih selepak,perli mummy la tuh..haikal ni tone kulit sama ngan mummy,sbb tu nampak sangat dia anak mummy kot?ntahla...daddy kata masa pregnant kasyfi hadiff,mummy suka air soya tapi masa pregnant kasyfi haikal,mummy suka kopi susu..adekah benar ramalan itu???kesian haikal...xpe dik,hitam itu kan menawan..kekeke..

ok la kawan2..kalau melalut2 macam ni memang kegemaran mummy..yang penting kawan2 gtau yer apa yg sama antara ibu n anak ini..kalau betul2 sama lehla mummy pertaruhkan gambar ni untuk contest(kalau aderla)..hehehe..bubye...

10 ulasan:

Amie berkata...

Assalamualaikum Mummy2K,
memang ada persamaan laaa... airmukanya, dan yang jelas bentuk mulutnya, hidung & mata... he hehehh ini pandangan kak Amie...

mummy2k berkata...

thanks kak..ramai orang kata mulut yang sama...hehehe...mata sama ek?owh..ni anak mummy la,bkn daddy..

abah khalisha berkata...

abah tengok mata sama..

MamaYatie berkata...

tang mulut..kekee...

MamaYatie berkata...

tang mulut..kekee...

mummy2k berkata...

abah:mata mendung ek?hahaha
mamayatie:dear,hok tu persamaan paling glemer skali aku dengor...

ziana berkata...

Sama-sama..Dah namayer anak dgn Mak..He.he

mummy2k berkata...

ziana:overxcitedla sbb ms anak sulung dulu org kata xsama

hakmi berkata...

mesti la sama , lubang idung anok ada dua, lubang idung mummy pom ada dua.....memang soh anok-beranok

mummy2k berkata...

hakmi:sokmo gitu....taula idung xmancung..