Khamis, 1 Disember 2011

baskin robbins,basi ke?

salam kawan2..harap jangan salah paham...janganla pulak baskin robbins menyaman saya kerana tajuk ni...aiskrim BR mmg terbaekkk...yang basinya adelah entry saya...hahaha...citer ni ahad lepas sebenarnya..kami kebosanan di rumah di hari cuti..tak sangka pulak petang tu daddy ajak g jenjalan ke sunway pyramids..mummy n anak2 apelagi...hoyeah,hoyeah la....aduh mak ai...jalan nk ke sana amat la jammed,carik parking pn satu hal...kul 4.30 petang baru la kitorang sampai...nasib baik mood daddy n anak2 ok,mummy pon happy gakla....jalan2 tanpa arah tuju...tengok hadiff n hayqal kepenatan,so untuk ceriakan mereka,mummy ajak singgah berehat sambil makan aiskrim BR yang terbaek tu...hehehe...so,xyah citer bnyk kot?saksikanlah jer gambar2 keseronokan kami di BR...




hahaha...sedapkan..entry ni bukan iklan berbayar tau?hehehe,mummy ikhlas sebab mmg sedap aiskrim kat BR nih..ok le kekawan..hingga bertemu lg...

5 ulasan:

MamaYatie berkata...

nampaknya tak kena terai gop ni...asyik duk lalu jer depan kedai dia, almaklum..sebelah jer ngan kedai spek mata yg aku selalu gi..hihi

mummy2k berkata...

must try dear...

aTy _faRed~ berkata...

lamer giler tak makan BK ni..!! siyes sekarang dah terase terliur2 dan teringat2..huhu

ziana berkata...

Pernah terjumpa Makcik Tua beli aiskrim BR kat TAPAH, terkejut Beruk dia satu scoop RM15.00...Nak tergelak pun ada.. anyway best kan jenjalan???

mummy2k berkata...

aty:alamak,kalau ibu mengandung kena cari cepat2 la..heheheh
ziana:sekali sekala treat budak2 kan?mana tak best,encik hubby tu bkn selalu ada masa terluang...time2 camnila masa utk bersama family...