Rabu, 27 April 2011

rapi

thanks mr google

salam kawan2,mummy hari nih rasa cam nak kongsikan sikit majalh kegemaran mummy sejak anak dara hingga la ni..huhuhuhu..btw,memang mummy ni suka membaca..tak kiralah bahan bacaan apa pun...tapi majalah yang paling watkan mummy tertunggu2 untuk setiap keluaran adalah tentunya RAPI.dulu,majalah rapi nih keluar sebulan sekali,lama rasanya nk tunggu tiap keluaran,tapi sekarang(dh lupa sejak bila) keluarannya adalah 2kali sebulan,tu yang lagi best...info2 kat dalam nih memang menarik,contohnya:
*info pasal kesihatan
*info diet
*info kecantikan
so,dengan terangkumnya info2 nih,memang banyak manfaat betul majalah RAPI nih untuk penjagaan diri..mummy suka....bagi kawan2 yang sama minat ngan mummy atau cuba nak dapatkan,keluaran 1Mei  (misz nina) dahpun ade di pasaran...hehehe,mummy pun dah sambar pagi tadi..lagipun harga berbaloi2 sangat,cuma rm4 jer..(eh,iklan berbayar ke nih)..huhuhuhu,lawak je..
kawan2 pulak,apa majalah kegemaran korang ek?

10 ulasan:

kayzie berkata...

mummy: org suka baca majalah gak..tiap2 bulan msti beli PAMA n wanita..hehe..pasni leh try beli rapi lak..

MamaYatie berkata...

dah lama tak baca rapi..skrg duk baca mingguan wanita

mummy2k berkata...

kayzie:pama saya beli masa mengandung jer...ntah naper?mkin masa tu lah naluri keibuan membuak2,tapi skarang kdg2 jer,tgk isu klau menarik br beli..wanita ok gak,tp bnyk iklan..hehehe
mamayatie:mingguan wanita?aku klau xde bahan sgt,br beli mw..bkn xsuka,tp ntahla...

Qaseeh Tolia berkata...

Mummy2k, ala tadi dah komen terhilang..tak pe kita komen lagi.. bila nk datang Shah Alam, g bli tudung RATU..Keh.Keh..Blanja saya jugak

yuszma yaacob berkata...

wah..rapi??sama lah kita....ahaksss....

mummy2k berkata...

qaseeh:ntsh bile nk smpai s.alam..apetah lg ke RATU..hehehe
yus:haruslah....

myamyza berkata...

saya suke membaca jugak
tapi novel saya paling taksub lah
kat umah pun banyak koleksi novel
majalah pun suke jugak tapi majalah ujang lah.. hehe

mummy2k berkata...

mya:novel pun akak suka n bertimbun kat umah yang belum abis baca..huhuhuhu..sejak ade anak nih aktiviti membaca sedikit terbantut...

Idah berkata...

rapi....rasanya tak pernah baca...tp saya suka beli mingguan wanita..mgk kalu saya jumpa rapi..insyallah akan beli baca nanti.

Idah berkata...

rapi....rasanya tak pernah baca...tp saya suka beli mingguan wanita..mgk kalu saya jumpa rapi..insyallah akan beli baca nanti.