Isnin, 30 Mei 2011

bila bulan nak jatuh ke riba?perfume oh perfume...

salam uolls...kali ni mummy nak citer pasal bonus mummy yang masih belum kunjung tiba..mr boss,nape le jadi camnih?kesian kat kami nih...seingat mummy,tahun lepas akhir march dah masuk dah..hurm..mungkin belum rezeki kot?mummy bukan apa..banyak wishlist mummy sedangh beratut dalam kepala otak nih..hehehe..antaranya perfume....mummy memang pencinta perfume tapi kalau yang branded tuh biasanya setahun sekali jer mummy beli..bukan ape,ukur baju di badan snmiri la kan..kalau dah harga 300++++ tuh di beli dengan duit gaji,tak mampu ler...so,bonus yang mummy dapat 2kali setahun tu la mummy guna untuk beli perfume tuh...itu pun beli satu,habis baru beli lagi...last mummy beli adelah pada raya dua tahun lepas..ni hah perfumenya..kalau xsilap mummy beli dengan hargs rm298
dah abis pun mummy guna hingga ke titisan akhir dua bulan lepas....ni lah salah satu sebab mummy tunggu bonus nih...kawan2..doakan bonus mummy masuk secepat mungkin ek?hehehehehe...

4 ulasan:

HAKMI berkata...

beware parfum memahal, bukan sebab alkohlu tapi allemak albabi lah....lemak babi digunakan untuk mengekalkan bau dalamjangkawaktu yang panjang......terutama parfum yang datang dari france.....

mummy2k berkata...

uish..yer ker?teman xtau le pulok...thanks 4 the info...tolak satu wishlist,save ckit..hehehe

Siti Khadijah berkata...

waa...perfume..ct suke!:)..nnt mummy belanje ct satu taw..:D..hihi

mummy2k berkata...

siti:ckp jer mana ct suka nanti mummy bg melalui emel...gambor je ler..hehehehe..