Selasa, 31 Mei 2011

apa pun tak buleh...

heheehe..tiru 'tagline' JAMBU pulak...tapi kali nih nak citer pasal tangan n kuku mummy yang kurang sihat..maksud tajuk di atas ialah,pakai apa jenis losyen pun keadaan kuku n kulit mummy tetap kering..kurang vitamin ke apa mummy nih?ada orang kata kurang air...
tengok la..kat tempat kerja saja dah ade 4 jenis losyen...tu belum campur ngan yang kat umah..losyen mustajab pun ada..kekekeke,tp untuk kempiskan perutla....kawan2 ade suggestion ke losyen paa yang baik untuk kulit n kuku mummy biar nampak lembut dan cantik?
tengokla kuku mummy tuh..tak sihat kan?tolong mummy yer kawan2...psttt!! sila abaikan saiz tangan yang sebesar tangan gergasi tuh..kekekeke...

5 ulasan:

kayzie berkata...

mana ad tak sihat kak..sy tgk cntik jek tu..ada merah2 inai lagi..hehe

mummy2k berkata...

inai tu nk tutup kuku cacat la kayzie,asyik patah2 jer...

MamaYatie berkata...

mummy, cer cucuk2 kuku kat bawang putih...petua org lama :)

mummy2k berkata...

mamayatie:lom try lg petua tradisional tuh...

Obat herbal XAMthone plus berkata...

obat herbal xamthone plus sangat bagus dalam segala hal kesehatan luar maupun dalam tubuh..kronois maupun non kronis.
salam kenal.