Selasa, 9 Ogos 2011

hubby....kite share bonus ya...?

huhuhuhu....salam kawan2..pekabo semua?mummy sihat2 jer cuma lemau la tubuh mummy ni di bulan puasa ni...panas kot?maybe...

seronoknye government servant kan dapat bonus biarpun setengah bulan gaji...at least hado...mummy nih,nan hado kot???taktaula...company mummy masih berteka-teki lagi untuk bonus tahun ni..kalau ikut tahun2 lepas dapat 5 bln gaji...tahun ni,tunggu dan lihat...

so,encik hubby,kalau ai xdapat monus,kiter share yang u punyerla ek?walaupun sekangkang kera jer(eh,sesuai ker perumpamaan nih?),atleast u ade...ni lah bahananye bile tahun2 yang lepas asyik berlagak jer ngan encik hubby bonus kiter lg bnyk drp dia...tahun nih,habuk pun tarak(semasa entry ni ditaip..kekekee)

untuk bosku...bosss....tolongla pekerja cemerlang mu ini..cemerlang sungguh..hehehe...kalau xnak bg bonus bagila wang saguhati sekurang2nye seribu ringgit(huhuhuhu...demand)..dengarla rintihan hati pekerjamu yang amat berdedikasi ni...sekian...

ok la kawan2...cau cincau... kat mata mummy wat masa ni,tgh k-cing...k-cing...paham tak?

credit to mr google

4 ulasan:

MamaYatie berkata...

kongsi jgn tak kongsi...hehee

abah khalisha berkata...

byk betul 5 bulan gaji tu...fuhhhhh penuh dompet tu

mummy2k berkata...

mamayatie:lu langsi lu mati laaa...hehehe
abah:5 bulan gaji tp byr 2x...raya n awal thn...lehla ckit2...tp thn ni xdgr citer lg..huhuhu

hakmi berkata...

guwa pon dapat gak bonus, bonus topup je la....kihkihkih