Rabu, 28 Disember 2011

pantai bukit keluang yang cantik...

salam kawan2..first,sorry coz seminggu lebih tak bersiaran..kat kg ade internet,tapi biasala...bila dapat balik kg sekali-sekala,lupa la segalanya...hehehehe...
masa kat kg pon kami tidakla usung kamera gedabak so,gambar pakai fon pon lite2 jerla...hehehe..tu pon tak bnyk gambar yang di ambik..
masa balik kebesut,tempat yang akan kami tuju semestinya pantai bukit keluang(PKB)..sungguh segar udara yang kami hirup ni...jauh dari hiruk pikuk kota...memang mendamaikan....so,mummy malas story bnyk,keje bertimbun menanti,so kawan2 tengok gambar ye?itupun sudah jelas menunjukkan perasaan kami ketika berada di kg..hehehehe...
abang...

adik..

mereka...

kami...

tuan tanah...hehehe..
thanks kawan2 sudi baca...bubye...

3 ulasan:

iizla berkata...

dah lama sungguh tak gi pntai..rindunya nak gi pantai lagi sambil makan kepok lekor. hehe

MamaYatie berkata...

dok rajin sapa lagi sini

4 Kay-E berkata...

sukanya pantai.....