Isnin, 11 Julai 2011

SPIDERMAN JUGAK...


salam kawan2..ari ni mummy agak kebizian ckit..since gambar ni dh ade dlm draft,mummy post jerla yer?hehehe,baju murah jer nih...wat pakai dok umah..punyerla excitednyer budak 2 orang nih..mummy wat balik petang jumaat,terus jer nak mandi n pakai baju nih..so tido malam diorang berteman spidermanla since daddy xde,BERSIH la katakan..hehehe..kalau ikutkan,xpernah tido pakai suar pendek,tapi dah semangat benor,layankan ajer..ok ler..stakat ni dulu yer..klau mummy ade masa ckit,nti tengahari mummy update cabaran 30 hari tue..ok,chow cincau..wassalam...

10 ulasan:

MamaYatie berkata...

hoho...ni la baju yg dikatakan hari tu yer...comey..bior ler murah janji selesa..

mg punya statement tu mcm laki mung yg ikut BERSIH..padahal dia berjaga2...

kakngah berkata...

ini.. kalau anak aku nampak.. harus depa rqst gak.. kehkehkeh!!
aku ade belikan diorang baju kostum supermen yg ada kain terbang kat belakang tu. sorang lagi spidermen siap topeng dia sekali... tiap kali 2 beradik tu pakai.. harus ada sessi pertempuran kat rmh..
adeh...

mummy2k berkata...

mamamyatie:yer..murah n selesa..esoknyer xnak bukak,penat aku pujuk wei..last2 ms diorang mandi terus sorok..apelagi..meraungdua2 satu rumah..nasib baik ade sepasang lagi baju thomas aku belikan..huh..!

kakngah:tu lah yang terjadi kat umah saya..pantang kostum2 camnih,sah2 nak berperang..sudahnyer maknyer punya suara mengaum,terdiam mereka..hehehe...

kayzie berkata...

hehe comel jek..kl tempur lagi mumy kena btau..spiderman tak lawan sama2 dia..(bjet dak2 nak layan jek ayt gtu..haha)

mummy2k berkata...

kayzie:dah ckp dah,kejap jerla ingat...dah mai angin perang dia,xkira apa dah....

MrS. F!zA berkata...

takutnya tgk spider tu..mcm hidup je..hahaha

mummy2k berkata...

mrs fiza:ni spider jenis yg hidup..tp rahsianya,orang yg pkai baju spider nih takut kepada spider sebenar..hehehe

myamyza berkata...

baju spider tuh! nanti buleh panjat dinding..heheh

Idah berkata...

mmg anak2 semua mcm tu..nak jadi ultraman laa..spiderman laa..sib baik tak terbang mcm idola mrk tu..tapi elok gak...mcm anak SL kalu jatuh SL ckp ultraman tak boleh nangis, ultraman kuat, jadi anak pun tak nangis laaa....lucu juga adakalanya.

mummy2k berkata...

myamyza:pkai jer bj spiderman,tp lagak ultraman yer?terbang...!hehehe
idah:eiii..kadang2 gerun tgk diorg main lompat2 tkut gak terkehel kaki..