Selasa, 31 Januari 2012

rumahku syurgaku...

salam kawan2..xde apa nk story kot ari ni...hehehehehe...saje lorr nk letak gambar umah..walaupun umah kecik sekangkang kera,tapi bnyk betul nostalgia...

simple kan?rumah korang mesti lg cantik...nak2 yang ade rumah sdiri tu,mesti puas ati...kami ni selagi encik hubby berkhidmat di sini,rasanya kuarters ni la yang akan memayungi kami..kalau nak beli rumah pon,semestinya bukan di sini..hehehehe...dah 6 tahun kami di rumah ni...daripada perabot kerajaan,kami bertukar sedikit demi sedikit,Alhamdulillah..asalkan selesa untuk kami,xkisah la apa orang nak pk...

ok,frens..dah kul 5.15 ptg ni,mummy siap2 nk balik masak untuk penghuni C-401..jumpa lg..bubye...

15 ulasan:

Farzlyna Mustafar berkata...

cantik rumah awak..

MamaYatie berkata...

dah lawa la home sweet home mung dear...hjg minggu ni aku gi melawat deh...hahaa

~aYu~ berkata...

salam kenal.. cantik langsir.. kuarters putrajaya yer. sy tak smpat nak dok kuartes sbb terus dpt tukar KL. skrg dah cantik dan besar kuarters kat sana kan..

Uncle Lee berkata...

Hi, you have a real cozy home. Love the way you decor your living room. Nice curtains too.
Have a great week, and keep a song in your heart.
Lee.

mummy2k berkata...

Farzlyna:tq awak..

mummy2k berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
mummy2k berkata...

Mamayatie:mai dear...hehehee

mummy2k berkata...

Ayu:bukan putrajaya tp kelana jaya... Kuarters polis...

mummy2k berkata...

Uncle lee:thank u very much..

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ berkata...

cantik..simple..i like..:-)

kwn sy duk kuarters TUDM tu pon dah tukor ke perabot sendiri sbb perabot lama terlalu lamaaaa sbb bangunan lama kot..

mummy2k berkata...

rose:tu pasalla..perabot zaman tok nenek tuh...nostalgic..meja makan kami masih ade cop "hak kerajaan"..hehee

4 Kay-E berkata...

Sukanye carpet tu...
Cantik!!!
Tapi nampak sikit je. hehee...

mummy2k berkata...

along:carpet nilai 3..hehehe..merah campur itam...

Mama Ema berkata...

cantik hiasannya

mummy2k berkata...

mamaema:simple jer awak...